Službenik za informiranje

Zakonom o pravu na pristup informacijama (NN 25/13, 85/15, 69/22) svaka osoba ima pravo na pristup informacijama što prethodi ispunjavanjem zakonski propisanog obrasca, te slanjem istog na našu adresu (može i u elektronskom obliku s potpisom tražitelja informacije):

TURISTIČKA ZAJEDNICA MJESTA ŽIVOOGŠĆE

Porat 87
21 329 Živogošće

na e-mail adresu:
info@zivogosce.hr

ili doći osobno u ured Turističke zajednice

 

Svaka osoba koja želi dobiti informaciju mora ispuniti Zahtjev za pravo na pristup informaciji; Zahtjev za ponovnom uporabom infomacije ili Zahtjev za dopunom ili ispravkom informacije. Sve ove Zahtjeve možete pronaći na dnu stranice u .pdf formatu.

Dakle, Zahtjev valja ispuniti razumno, te ga vlastoručno potpisati i poslati na jednu od gore navedenih adresa.

Službenik za informiranje:

  1. obavlja poslove rješavanja pojedinačnih zahtjeva i redovitog objavljivanja informacija, sukladno svom unutarnjem ustroju,
  2. unapređuje način obrade, klasificiranja, čuvanja i objavljivanja informacija koje su sadržane u službenim dokumentima koji se odnose na rad tijela javne vlasti,
  3. osigurava neophodnu pomoć podnositeljima zahtjeva u vezi s ostvarivanjem prava utvrđenih ovim Zakonom.

Tijelo javne vlasti dužno je o odluci o određivanju službenika za informiranje izvijestiti Povjerenika za informiranje u roku od mjesec dana od donošenja odluke o određivanju službenika za informiranje.

 

Dokumenti za preuzimanje:

 

Odluka o određivanju službenika za informiranje TZM Živogošće

Zahtjev za pristup informacijama – obrazac

Zahtjev za ispravak ili dopunu informacije – obrazac

Zahtjev za ponovnu uporabu informacija – obrazac